Beauti questions

Anonym: du sminkar dig alltid så fint, vad använder du för foundation och puder? kramar!

Svar: Tack så mycket ! Ingen märkvärdig sminkning här inte Hm's vanliga solpuder "bronzing powder by hm" + mascara på över fransarna och ett drag med ögonbryns pennan. Ibland vid lite festligare tillfällen så grundar jag dock med en foundation så att att pudret ska hålla bättre plus rouge på kinderna och svart eyliner. Den foundation produkten som jag använder mig utav då heter "Max Factor miracle touch". Kram

Anonym: Hej! Undrar ifall du gör dina naglar själv? I såfall hur? :)

Svar: Hej, dom naglarna som jag har nu är akryl naglar som är gjorda på sallong. Men jag har dock ett gel kitt hemma med tippar så att man kan göra själv också, man får vara tålmodig för att orka hålla på med det haha. Men ett sånt kitt finns iallafall att köpa på hm eller kicks (vad jag vet) för runt 150 kr !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0