Hello godies

Hello godies. Jag vill börja med att svara på Felicias fråga angående min jeans väst.. Vart jag har köpt den? Jo den köpte jag på hm i höstas, men ta dig en titt den kanske finns kvar eller så kanske dom får in något liknande ! Om jag inte minns fel så såg jag en liknande inne på bikbok för ett tag sedan?

Nu så ska jag snart bege mig av ner mot sinclair för dans! Efter det skulle vi egentligen lärt in oss några danskoreografier till Julias dansföreställning men hon är tyvärr sjuk så antingen blir det extra rep med några ifrån uppvisningsgruppen så vi får ordna med koreografin till våran lilla "dans turne" v16. Eller så drar jag hem och vilar upp mig. Men det återstår att se. Nu måste jag försöka få tag på tjejerna och planera lite inför imorgon och även få mig något att äta. Vi talas mer senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0