Lördag - 31 mars

God morgon / god dag (?)

Hittils idag så har jag sovit, käkat frukost och funderat på vad jag ska göra idag denna halv fina dag då det dock blåser kallt nåt så inåt. Jag har inga planer för dagen tyvärr, usch jag som blir så lätt rastlös haha fy. Ikväll vid halv nio tiden då Albin är hemma från sin hockey cup så blir det dock lite firande utav honom. Sover hos honom ikväll också. Mysigt ! Men vad ska jag hitta på fram tills dess då? Jag får försöka ragga upp någon vän och få dra mig uttåt. Hoppas att ni får en fin dag kära läsare

Åh, jag dör så sugen är jag på just denna tatueringen. En peppande tatuering för mig. Så mamma och pappa om ni läser detta.. Den här tatueringen önskar jag mig i 16 års present ♥♥

Kommentarer
Postat av: annie

när kommer bloppisen up?:)

2012-04-01 @ 15:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0