Next up: Photoshoot

Nu är jag färdig stylad och redo att snart bege mig av mot Torp Köpcentrum för en vår-mode fotografering! Jag kommer att spendera den första timman inne på Carlings där jag ska prova ut kläder för att sedan bege mig till Scorett och så börjar sedan plåtningen efter det kan jag tänka mig. Bilderna kommer att finnas i Torp Magasinet som släpps om 1,5 eller två veckor I think. Så detta ska bli riktigt roligt ! Senare under eftermiddagen så är vi ett gäng tjejer som kanske ska grilla om inte solen börjar gå bakom moln isåfall får vi kanske hitta på något annat istället. Ifall det blir utgång ikväll eller inte det återstår fortfarande och se, man kan aldrig veta vad som händer. Men nu så måste jag börja tänka på refrengen som Nathalie brukar säga haha... Ha en bra dag så hörs vi efter fotograferingen

hahah, sött 

Kommentarer
Postat av: Julia Hansson

Hej nattan!



Ska hålla en föreställning den 11 maj som heter Criminal. Om du är intresserad får du gärna vara med som statist dansare. uppdrag att sköta allt som ska in oh ut på scen och dansa med i 1-2 danser. vill du vara med får du jätte gärna det. Kram !! <3

2012-03-03 @ 17:45:43
URL: http://juliiahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, va söt du är:)

2012-03-06 @ 19:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0