Planer inför veckan

Så som det ser ut just nu i kalendern så har jag en väldigt busy vecka framför mig.


 Måndag: Skola + hiphop/street dance träning + general repetion med kören + raggan ( general repet krockar dock lite med dansen, så jag får se hur jag gör med den saken..).

Tisdag: Skola (halv skoldag) + färdighets testet inför estet dans linjen som pågår mellan 13 - 16 + MTV/funk + körträning (?) + KU. 

Onsdag: Skola + klipptid hos frisören, luggen is back + hiphop/street dance + träffa min vän Nathalie Taby

Torsdag: Skola + träning med uppvisningsgruppen + våran winnerbäck konsert men ifall jag inser att jag inte får ihop det så blir det mys med pojkvännen istället.

Fredag: Skola + extra rep med uppvisningsgruppen + samma som torsdagen antingen är jag med och sjunger på konserten annars är jag där och kollar och hejar på i vilket fall som helst.

Lördag: Fira styvkusin Klaras 18 års dag !

Söndag: SOVA OCH BARA KÄNNA ATT JAG LEVER.

Med andra ord så är det väldigt mycket som står på schemat inför den kommande veckan som ni ser, lite väl mycket kanske. Får klura ut hur jag ska göra med konserten dock.. Vill inte svika kören men jag känner att jag inte får ihop det riktigt, det blir för stressigt. Får som sagt klura på det under morgon dagen. Men nu så måste jag sova så jag orkar med den kommande veckan, godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0