question and answer about dace

Ellen: Hej Nathalie ! :) Jag har en liten fundering, hur många olika "danser" dansar du? Du verkar vara sjukt duktig och jag undrar vilka stilar du kör? :) sköt om dig fina du! <3

Svar: Hej på dig Ellen ! Jag har börjat att dansa en hel del och jag har en hel del dans grejer på ingång ! På måndagar så dansar jag hiphop/street dance och ragga, på tisdagar dansar jag MTV/funk, på onsdagar dansar jag hiphop/street dance 3 och på torsdagar så har jag träning med uppvisningsgruppen där vi kör på alla möjliga olika dansstilar. Just nu håller vi på att träna inför en liten dansturné som vi ska ha på olika högstadie skolor här i Uddevalla v.16 ! Tack så mycket för dina fina ord Ellen, sköt om dig så är det bara att höra av dig om du har något mer på hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: Fredrika Lihnell :)

kan inte du lägga ut en video när du dansar, typ lite från varje stil eller ngt ? :)

2012-04-05 @ 17:56:17
URL: http://hopeyouseeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0