Today was a good day

Godnatt ♥

Herregud.. Jag måste bli bättre på uppdaterings fronten, I know. Men det är så svårt att hinna, jag hoppas att ni förstår ! Men, idag har iallafall varit en bra dag. Nationella i biologi vilket gick kalas bra ! Första delen gick bäst medans andra delen var lite klurigare men det klarade jag allt också. Ishallen med klassen direkt efter det, helt okej! Och sist och faktiskt minst, digital bild lektion. En av dom roligaste lektionerna i veckan. Efter skolan promenerade jag hem i den härliga solen och bara njöt. Fick även ett lite intressant samtal förut.. Så hoppas detta går vägen nu ! Säger ingenting än so far. Kvällen har jag iallafall spenderat på dansgolvet, dansträning hiphop/street dance. Och efter det hem till pojkvännen för första gången på två veckor haha.. Vi hinner knapt träffas nu under veckorna pga att vi har en hel del för oss men vi försöker så gott vi kan, så det var mysigt att vi kunde träffas ikväll och bara mysa och ta vara på tiden tillsammans. Nu så är jag nyduschad, insmord och fräsch igen. Ska låta håret självtorka lite till och även skicka iväg ett mail och sedan blir det bedtime.

Förlåt för alla dessa tråkiga bilder på mig men det blir lite så under vardagarna då man inte har så mycket foto inspiriation... Ska fylla på bildarkivet snarast !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0