28e mars - onsdag

Oj oj oj.. Detta är verkligen på tok för sent, specielt med tanke på att sista delen i nationella i NO står på schemat imorgon bitti. Men, först och främst, vad har ni gjort idag och vad har jag gjort idag? Jag har spenderat tiden fram till klockan tre i skolan. Efter det umgicks jag med min pojkvän fram tills min dansträning som började kl fem. Mötte han upp mig efter den och vi gick och köpte oss lite gott att dricka inne på det nya cafet waynes cofee tror jag att det heter.. Jag tog en frukt smoothie, så brutalt gott. Åkte vi sedan och köpte nutella och jordgubbar och åkte hem till mig och njöt av godsakerna. Kollade vi på en film och vid elva tiden åkte han hem. Nu så måste jag sova så godnatt allesammans, ska försöka uppdatera tidigare imorgon haha...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0