Två frågor och Svar

Anonym: otroligt fin kropp. hur lång är du? och vad väger du?

Svar: Först och främst tusen tack ! Jag är 163/164 cm lång och väger 55/56 kg!


Felicia:det känns som att du har så otroligt mycket kläder. nya kläder varje vecka typ! hur har du råd med allt?

Svar: Haha ja jag har verkligen överflöd med kläder.. Men mycket av kläderna är ju inte nya kläder direkt, så jag små shoppar ibland, inte så att jag åker ut till Torp och shoppar upp hela barnbidraget för det hade jag aldrig haft råd med. Max två / tre hundra kronor av barnbidraget går åt kläder men känner jag för att shoppa en månad så tar jag isåfall av pengar som jag sparat. Jag brukar spara och lägga undan pengar vilket gör att man får råd att shoppa lite extra ibland eller hitta på något roligt. Så mycket av det som jag använder är faktiskt inte nytt bara det att jag inte använt det på länge och då kan man tro att det är nytt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0