answering on three comments

Christiano kiffiano gais yngre grabb: Jag tycker du ska kliva in på nattstad och bli 1 på topplistan och ta ner alla nattstads people på jorden !Btw sjukt snygg pojkvän du har ! Kärlek till er <3
 
Svar: Hahahaha kiffe du dödar mig ! Aa men det låter ju som en toppen idé vi startar en blogg tillsammans då och bara köttar ut allt och alla!! Elleeeeer. Han är våran morris ♥♥♥
 
 
 David Baires: Noo Nathalie byt ej bloggportal! Nattstad har sjukt massa reklam denna har under inläggen men okej nattstad har nästa överallt tycker du stannar här :( 

Daaviiiid <3
 
Svar: Vad jobbigt mitt liv blev nu haha.. ne men tror faktiskt inte att jag pallar byta.. Jag har testat att flytta över bloggen och håller på att pilla lite med det men blir nog så i slutändan att jag är kvar här på blogg.se, känns fel att byta efter så många år haha.. Jag kan ju inte lämna dig nu när du skaffat blogg här heller höhö ♥
 
 
Anonym: Tycker att du ska stanna kvar här!! Förresten, du är sjukt fin!
 
Svar: Tack för din åsikt ! Blir nog så men vi får se vad som händer och sker, hoppas att du följer med mig och fortsätter följa ifall det nu blir så att jag byter (tror dock ej det blir ett byte men). Och tack så mycket förresten !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0