Behöver eran hjälp!

Hello everyone! Ingen krävande skoldag idag inte men ändå så har det hänt en hel del. Först badhuset, sedan svenska, sedan gick vi till regions teatern och såg på en "dansföreställning" ifall man nu kan kalla den för det haha det var det sjukaste. Ska inte gå in på det något mer. Efter det så var vi ett gäng dansare som drog tillbaka till skolan för att repa repa och repa ännu mera inför so far so good den 6e december. Nu så har jag ätit middag och ska åka iväg på dansträning om dylikt en timma, blir skogslyckan för att lära mig en locking koreografi inför facepalm den 5e december. 
 
Förresten, nu vill jag att så många som möjligt svarar på denna fråga.. Ska man byta blogg till nattstad eller ha kvar den på blogg.se? Jag vill egentligen inte byta då jag trivs bra här och haft bloggen i tre år på den här portalen nu. Men hört att man får fler läsare på nattstad (bryr mig inte egentligen men såklart är det roligt med lite fler läsare) plus såg även att man kan flytta över hela bloggen alltså inlägg, bilder och hela köret. Så vad tycker ni? Jag vill gärna höra både posetivt och negativt om nattstad. Kommer troligtvis stanna men vill höra vad ni tycker !!
 
Saknar min fina ♥
 

Kommentarer
Postat av: Daviid Baires

Noo Nathalie byt ej bloggportal! Nattstad har sjukt massa reklam denna har under inläggen men okej nattstad har nästa överallt tycker du stannar här :(

Daaviiiid <3

2012-11-08 @ 19:29:47
URL: http://davidadrian.blogg.se
Postat av: Anonym

Tycker att du ska stanna kvar här!! Förresten, du är sjukt fin!

2012-11-08 @ 19:38:32
Postat av: Cristiano kiffiano Gais yngre grabbbbb

Jag tycker du ska kliva in på nattstad och bli 1 på topplistan och ta ner alla nattstads people på jorden ! Btw sjukt snygg pojkvän du har ! Kärlek till er <3

2012-11-08 @ 23:04:11
Postat av: Anonym

STANNA HÄR !! :)
btw, du är super fin och har en as bra blogg , kram!

2012-11-09 @ 18:18:21
Postat av: m

Du kan bara flytta över denna bloggen till nattstad, plus så behöver man inte ha reklam under inläggen man kan ta bort det på nattstad, så tycker du ska byta :)

2012-11-13 @ 16:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0