Fråga angående en bild

Nyfiken vän: Heeej fina du!!! riktigt fin bild på dig den under bilden på annie, men du ser annorlunda ut på nåt sätt men ja kan inte komma på vad.... fett störande -.- men ser ut som att du har nåt extra i ditt utseende ;o haha wierd, men hur hade du sminkat dig där.?hälsa även gärna till annie att hon sminkar sig sjukt snyggt ;o jätte fin blogg btw :P <3
 
Svar: Hej på dig ! Haha det är säkert pga att Annie hade satt på lös ögonfransar, hade aldrig testad det förr så hon ville testa på mig för att se hur jag skulle se ut och så och det blev ju inte alls illa ! På mina bilder brukar jag bara ha lite solpuder, ett drag med ögonbryns pennan och ibland mascara haha med andra ord inte världens sminkning kanske därför som det blev något extra med den bilden, då lösögonfransarna gjorde en hel del med helhets intrycket ! Det ska jag hälsa henne ! Vad söt du är going, ta hand om dig ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0