mor & dotter dag på vann spa ♥

Jag har haft en otroligt avkopplande och mysig dag tillsammans med min älskade mamma. Vi åkte till vann spa för att koppla av och ta hand om oss själva. Avslutade med en toppen god lunch också, ibland får man skämma bort sig själv lite extra ! Efter det åkte vi en snabbis till Torp Köpcentrum också, fick köpt två snygga tröjor och en "fingerspets ring" också. Nöjd ! 
Nu så blir det middag, grillade kyckling klubbor, vitlöksbaguette, sallad (rocola med tomater och fetaost) och potatis sallad till det. Super gott! 
 
Efter det så åker jag direkt ner mot stan för att dra mig mot Uddevalla kannan, blir att spendera en stund utav kvällen där tillsammans med några vänner. Efter det blir det möjligtvis att dra vidare till en halloween fest, beror på vad Albin känner för då vi har planerat att spendera kvällen tillsammans. Sover förhoppningsvis över hos honom iallafall så förvänta er inte mer uppdatering, men man kan ju aldrig veta ! 
 
Bilder från spat, inte så många men några iallafall. Ville inte springa runt med kameran och mobilen där inne utan bara lägga allt sånt åt sidan för ett par timmar. 

 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

hej, jag undrar hur du kan va med i så många dansföreställningar o dansa med så många olika folk.. hur gör du? har du många kontakter? eller söker auditions eller något?
skulle vart tacksam om du svara i ett inlägg :)
tycker du är jätte duktig på att dansa, kram :)

2012-11-04 @ 17:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0