Mys fredag ♥

Äntligen fredag, eller vad säger ni? Var kvar en liten stund efter skolan och lärde mig en del av Nattis och Tildas koreografi osv drog efter det till sallong DIVA i stan för att boka klipptid och kanske färgtid nästa lördag (färgar isåfall lite mer askblondt bara, som jag hade på hårmodevisningen på trägårn ungefär). Tog bussen hem och nu så sitter jag här och försöker få tag på Nathalie, ska träffa henne om en stund men hennes telefon verkar vara knas just nu så får försöka här lite. Senare ikväll ska jag iallafall träffa min älskling, hem till honom för middag och sedan får vi se vad vi hittar på ! Var väl ungefär en vecka sedan vi sågs så ska bli skönt att träffas ♥ 
 
Mys förut med varm choklad på Cactuz tillsammans med tjejerna Kattis, Emma, Sara, Elin, Ida & Sofia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0