Oh hello, it's monday again

Godmorgon ! Ska nu bege mig mot skolan. Dans, engelska och matte står dels på skol-schemat idag, I think. Efter skolan blir det iallafall jobb i Stenungsund, dock så blir detta min sista jobb-måndag då det är termins avslut den här veckan. Sedan så är det "bara" den stora funky & bliss showen den 2:e december som vi instruktörer tillsammans med barnen har tränat inför hela terminen, ska bli kul ! Ifall det blir rep med E.A.R efteråt eller ej det vet jag inte, inte hört någonting om det än men eftersom att vi brukar köra varje måndagskväll kl 20.00 - 22.00 så antar jag det, men vi får se ! Hade vart väldigt skönt att åka hem och bara vila och äta middag efter jobbet men vi får som sagt se hur det blir ! Blir bra vilket som :) 
 
En bild som jag tog innan dansträningen igår kväll och en bild på dagens överlevnad, haha får alltid kasta ner hela kylskåpet på måndagar och tisdagar då jag inte är hemma förens nio/tio tiden på kvällen. När man tränar behöver man mycket mat, viktigt ! 
 
 
 
 

 

 
 


 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0