sista dagen på lovet men ändå så mår jag så jäkla bra!

Det är sista dagen på lovet men trots det så mår jag så jäkla bra? Haha har ett lycka rus i hela kroppen och är skit taggad av någon anledning. Jag har haft ett perfekt lov, hunnit göra så mycket roligt och träffat alla mina fina vänner, min pojkvän och min familj. Det är svårt att hinna träffa alla och bara koppla av under skolveckorna så det här lovet var verkligen behövligt. Åh, vad bra jag mår haha ♥
 
Hittils idag så har Johanna varit hos mig och vi har myst med morötter, gurka, dipp och smoothie. Super mysigt ! Vi har även planerat in en rolig kväll tillsammans med massa vänner nästa helg. Var super duper skönt att träffa min Johannis idag. Om en stund så ska jag åka ut mot herresta för att dansa arslet av mig tillsammans med EAR, ska bli kul! Efter det åker jag hem till min vän Amanda och kvälls myser lite med henne. Skönt ska det bli att komma hem till min platis. 
 
Lite bilder från idag och så kommer det bilder från igår. Igår så var jag först hos mormor och morfar, åkte sedan hem en liten stund till Annie och sedan vidare hem till Emma. Jag, Emma, Bella, Daniel och en till åkte ut till "skogen" hem till en som hade fest. 

 

Kommentarer
Postat av: Nyfiken vän!

Heeej fina du!!! riktigt fin bild på dig den under bilden på annie, men du ser annorlunda ut på nåt sätt men ja kan inte komma på vad.... fett störande -.- men ser ut som att du har nåt extra i ditt utseende ;o haha wierd, men hur hade du sminkat dig där.? hälsa även gärna till annie att hon sminkar sig sjukt snyggt ;o jätte fin blogg btw :P <3

2012-11-07 @ 00:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0