Bra start på lovet - ser fram emot morgon dagen

Det är på tok för sent med tanke på att jag ska upp vid 06.45 imorn bitti. Mysigt, på en lördag osv men det är bara att hålla ut haha ! Jag har iallafall haft en väldigt rolig dag och en trevlig kväll tillsammans med nya bekantskaper. Vart hemma hos en tjej som heter Emma ute i laneryr ikväll tillsammans med henne, Evelina, Matilda, Theo, Josef och så en till kille. Vi lagade en god tacopaj och bara snackade och hade det bra ! 
Idag i skolan så var det som sagt "halloween" firande då många var utklädda och verkligen gick in för det, sjukt kul. Var som sagt en teletubbie då. Mitt engelska tal gick bra och även våran spontana dans som vi framförde för resten av ettorna på skolan som en kul grej bara liksom. Väldigt bra fredag, vart på så glatt humör hela dagen ! 
Nu så måste jag sova så att jag orkar med morgon dagen. Först jobb och på kvällen blir det halloween firande tillsammans med vänner, vi är runt 14 pers som först ska ut och äta och sen vidare på fest. Kul !! 
 
Bilder från skolan haha, har tyvärr ingen bild från ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0