#dancehall

It's friday baby! Bra dag i skolan kort sagt, sista lektionen ägnade vi oss åt ploj fotografering ungefär. Efter skolan så var det dags för dancehall tillsammans med en ny (skitgrym) danslärare på kulturskolan. Åh, vad jag har längtat efter detta !! Så vi i min mtv grupp fick alltså vara provdansklass idag och det var riktigt roligt ! Ser fram emot detta. Blev lite kaos efter lektionen med att komma in till alla skåpen då dörrarna var låsta och i mitt skåp hade jag allt liksom, nycklar, plånboken, datorn.. yeah you named it. Men det löste sig tillslut, lycka !! Nu så har jag vart ock tankat plus ätit mat iallafall. Får dock se hur jag spenderar min fredagskväll.. Lite oklart på den fronten! Well, det märker vi senare. Ha en toppbra start på helgen ♥
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0