Flyr hem till min kärlek

hello ♥
Mamma har gått och fått magsjuka och jag tänker inte bli smittad så ikväll sover jag hos min pojkvän och spenderar tid tillsammans med honom. Måste bara plugga lite först (instängd på mitt rum, ingen får komma in med virus nu hahaha). Sedan åker jag hem till min kärlek. Var iallafall kvar i skolan idag i över tre timmar och övade street inför våran föreställning. Bra jobbat tjejer ! 
 
Och imorgon är det show time ! Rädda barnen galan är imorgon kväll kl 19.00 inne i sinclairs teater sal för er som vill dra dit och kolla. Vet ej ifall det är inträde eller ej, men skulle gissa på runt en tjuga isåfall.. Det kommer att bjudas på massa musik och även lite dans där jag medverkar ! 
 
En bild från repet i måndags kväll med EAR dancecrew. Föreställningen "facepalm" är den 5:e december på östrabo. Håll utkik! (Bild tagen från Hillevis instagram)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0