två st frågor och två svar

Anonym: heej, jag undrar en sak , jag vet ju att du är 96:a och då fyller ju du eller har fyllt 16 iår ? Men jag tänkte på din kompis nathalie billgren , hon fyllde ju 17 nu , är hon ett år äldre än dig ? :O 
super bra blogg! och du är super duper fin 
kram!' 
svara gärna som ett inlägg!
 
Svar: Hej ! Jag fyllde 16 år i maj. Yes, Nathalie Billgren är ett år äldre än mig ! Och tusen taaack raring! Kram, tace care ♥
 
 
Anonym: Kan du inte ha bloppis igen? :D Svara på inlägg för jag tittar sällan på kommentererna :D Puss snygging
 
Svar: Eftersom att det inte var så jätte länge sedan som jag hade det senast så har jag inte något mer än det som inte blev sålt förra gångena att sälja haha. Det ända jag kan komma på är en odd molly tröja dock, aldrig använd som jag hittat längst in i garderoben haha.. Den kanske någon är intresserad utav. En del av det som fanns på min bloppis förra gången är fortfarande till salu dock så du kan ju kika där ifall det är något som du är intresserad utav ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0