Just keep going!

Hur trött som helst, vill egentligen bara krypa ner under mitt gosiga täcke och sova men icke. Fick nyss reda på att halva boken som jag läser i svenskan ska vara läst imorgon, alltså 50 sidor tills imorgon så det är bara att börja sträck läsa helt enkelt haha.. Även matte prov på fredag, historia läxa samt engelska glosor + text. Well, lite plugg kvar sedan bedtime. 
 
Idag så har jag dansat jazz, balett, mtv, modern, street och även haft egen rep tid då vi körde igenom ragga och street inför våran föreställning. Förstår ni att jag är trött och kommer ha träningsverk imorgon eller? Japp. Skönt. Så det ska vara. Just keep going !
 
En snygg bild på min mamsi, hetaste morsan i stan, no doubt ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0