photoshoot - "so far so good"

 
Härligt med fredag och äntligen helg ! Jag har haft en riktigt bra dag och även kvällen ser ytterst ljus ut. Idag har nämligen vi dansare fotograferats på John Bauer av duktiga Bea till våran affish. Denna affish kommer att dyka upp på olika skolor inom en snar framtid så kika på dom ifall ni är intresserade av att veta tiderna till våra dansföreställningar i december ! Hade även historia prov idag som jag tror gick bra. Skönt.
Ikväll så blir det taco och x-factor mys tillsammans med David, Kiffe, Albin och Nathalie hemma hos David. Så jag ska vara hos honom kl sju då vi ska börja laga maten, och sedan vid åtta tiden blir det x-factor ! Massa mys, gott att äta och prat med mina härliga vänner. Love it ! 
 
Här kommer lite behind the scenes bilder från plåtningen förut. 
 
 

Kommentarer
Postat av: julia

hur lång är du? :)

2012-10-27 @ 10:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0