Saknar sommaren 2012

Satt precis och läste/kollade igenom arkivet från sommaren 2012 och just nu inser jag hur bra den här sommaren faktiskt var. Man gick runt och klagade på vädret hela tiden och visst det var inte direkt 25 plus grader och solsken varje dag eller ens varje vecka men jäklar vad mycket roligt jag gjorde ändå! Varje dag så hände det något roligt. Nu när man är tillbaks i vardagen så känns det inte som att man hinner med lika mycket som man vill hinna med. Inte så konstigt med tanke på att skolan och träningarna tar upp en massa tid but still. Saknar alla  sena sommarnätter tillsammans med mina vänner, alla lata mornar i sängen och dagarna fyllda utav härligheter. Och så får jag inte glömma stockholms resan med mina brudar!!
 
En massa härliga bilder från min sommar.


Kommentarer
Postat av: Billan

Åhhhhh har varit så känslig hela dagen så tro fan att jag sitter och grinar när jag kollar på bilderna! Längtar tillbaka så jag tror jag dööööör :( <3

2012-10-11 @ 19:39:19
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se
Postat av: Daviid Baires

Vilka gryma bilder! snor några på oss okej?! =)
Fan va nice summer det var ändå och att lära känna dig och alla andra mycket bättre var bara ännu roligare!
vi alla måste ses igen!

Kram!

2012-10-12 @ 23:59:40
URL: http://davidadrian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0