slappis söndag

Haft en riktigt slapp söndag då relaxing, plugg och städning har stått på schemat. Även kollat sons of anarchy ikväll med papilito, verkar som en bra serire, får väl ge den en chans då "alla" tycker att den är så sjukt bra. Imorgon startar en ny skol, dans och jobb vecka upp igen och efter det den efterlängtade helgen som spenderas med vänner, pojkvän och familj. Good. Nu så blir det matte och koreografi plugg så vi talas mer imorgon babes ♥
 
två st bilder (som jag lånat från alice blogg) från flashmoben igår plus en video som ni hittar HÄR eller --> http://www.facebook.com/photo.php?v=10151439740928272 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte ha bloppis igen? :D Svara på inlägg för jag tittar sällan på kommentererna :D Puss snygging

2012-10-09 @ 17:14:20
Postat av: anonym

heej , jag undrar en sak , jag vet ju att du är 96:a och då fyller ju du eller har fyllt 16 iår ? Men jag tänkte på din kompis nathalie billgren , hon fyllde ju 17 nu , är hon ett år äldre än dig ? :O
super bra blogg! och du är super duper fin
kram!'
svara gärna som ett inlägg!

2012-10-09 @ 19:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0