- Dont let anyone bring you down

Okej, i det stora hela så har detta varit en riktigt bra helg men pga små saker som man stött på under hela helgen så är inte mitt humör på topp. Jag blir bara så irriterad när man får reda på en massa bullshit som andra sagt om en, personer som man hade positiva uppfattningar om. Usch, riktigt tråkigt med sådan här små-skit. Men, inget att hänga läpp över. Life goes on.
 
Gårkvällen spenderades med vänner. Först fika med Johanna, Jennie och Ebba. Och sedan under kvällen så var man lite överallt men lite alla möjliga haha. Men, som sagt, pga småsaker så blev inte kvällen/dagen som tänkt men men !
 
Hittils idag så har jag varit på överby tillsammans med mammsen där vi fick köpt lite nytt till mitt rum och även två par dösnygga kängor ! Så jag är riktigt nöjd. Tog vi oss även en mysig fika, en skagenbaguett fick det bli med färskpressad apelsin juice. Nu, så ska jag ner mot stan och äta på en kina restaurang tillsammans med farmor, farfar och pappa. Så mysigt ! Efter det vid halv sju tiden så ska jag, pojkvännen och min pappa på bio och se på filmen snabba cash 2 (35mm). Tror den är ruggigt bra, precis som ettan så får hoppas på det ! Så, så ser min söndag ut.
 
Hoppas att ni alla har det bra och ta hand om er. Låt ingen trycka ner er till deras låga nivå. Ni förtjänar det bästa ♥
 
bilder från igår 









Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeej :D fin blogg har du! men undra bara en sak om två av dina kompisar, först om amanda plate som har så otoligt vackert hår! vet du vad hon andvänder för hår prudukter? och sen om anni dahlberg som har den sjukaste kroppen! vet du om hon har äkta bröst eller inte, haha! svara gärna ;)

2012-09-04 @ 00:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0