12e september 2012

Hej ! Detta har varit en väldigt bra dag förutom lite ledsamheter från min väns sida nu fram mot kvällen så fick bli en lång och välböhvlig promenad med min fina Nathalie. Annars idag så började jag dagen med en sovmorgon vilket var hur skönt som helst. Enda riktiga lektionen som vi hade idag var estetisk kommunikation som förövrigt är en rolig lektion. Efter den så hade vi två och en halv timmas håltimma då svenskan var inställd så jag, Emma & Elin gick mot en thai restaurang i stan och så åt tjejerna där (jag var nog den enda idag som faktiskt tyckte om skolmaten haha, älskar all mat). När vi väl var tillbaka i skolan igen så var det fortfarande långt kvar tills datakunskapen skulle börja så då hoppade vi in i danssalen och började koreografera till våran föreställning ! Det gick riktigt bra och det känns så sjukt skönt att vi har kommit igång på riktigt nu. Nu så ska jag hem till min pappi och mysa och kolla film så får dra mig nu. Ha det så bra ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0