20 sep - dance and school

Min dag har bestått utav skola och dans. Vi har repat lite inför våran föreställning osv också.. Planerna var egentligen som så att jag skulle träffat Jennie vid fyra tiden idag men så blev det ej pga en sak som kom ivägen från hennes håll. Så, det blir en hemma kväll istället som kommer att bestå utav plugg och nötning utav koreografier. Mer intressant än så här blir det inte idag min kära vänner !
 
Kunde inte somna inatt.. Låg och vred och vände på mig sjukt länge. Men tillslut så, efter en varm kopp mjölk så somnade jag så gott så. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ilaf

Hur är det i gymnasiet? Är det mer läxor eller mindre? Bättre eller dåligare? Är det svårt i den linjen du går på?

2012-09-24 @ 21:29:01
URL: http://ilafm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0