vad har denna dagen erbjudit för roligheter ?

Anonym: vad änvänder du för smink?
 
Svar: Inga konstigheter eller dyra märken här inte. Kör på Hm's vanliga solpuder, en brun ögonbryns penna från hm och en dubbel mascara från något okänt ställe haha.. Mamma brukar beställa mascaran så har inte så bra koll på just det. Ja, mer märkvärdigt än så är det inte !

 
Heeeeello. Äntligen fredag imorgon, snacka om skönt ! Och jag har en kanon bra helg framför mig, men mer om det imorgon. Idag i skolan så har vi haft vanliga lektioner som vanligt och även övat koreografier inför en flashmob i Göteborg nästa lördag. Vi var några som var kvar efter skolan och övade dans också. Vid fem tiden åkte jag och  Elin hem till mig, fick käkat lite och laddat upp batterierna. Åkte till stan igen och kollade på en modevisning på torget där b.l.a min snygga vän Amanda medverkade ! Så jag, Sara, Fanny & Annie stod där i regnet och kollade på alla snygga modeller och kläder. Fick efter det springa upp till sinclair där några av oss dansare skulle överraska alla föräldrar och ha en liten danslektion med dom mitt upp i föräldra mötet, haha det vart faktiskt riktigt roligt !! 
 
Men nu blir det sallad, duscha, kanske fylla i dipdyen med färg också inför skolfotot imorgon och öva koreografier. 
 
 Skulle fotat med system kameran på visningen förut men det regnade så mycket så den klarade inte av att ta kort helt enkelt så mobilen fick hoppa fram, det får duga ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0