About my saturday

Okej, det blev inte någon vidare uppdatering efter att jag kom hem från Stora Höga igår som jag sa men nu så drar jag gårdagen kortfattat. Jobbade i Stora Höga på förmiddagen vilket gick bra, åkte hem och bara tog det lugnt i ett par timmar innan jag mötte upp Linda och Nathalie. Vi gjorde oss iordning inför kvällen och drog vidare hem till Amanda Mattson som hade förfest tillsammans med en massa andra sköna människor. Riktigt härligt ! Kvällen fortsatte dock inte lika bra som den började och allt blev bara cp, men nu så är det lugnt och bra igen. 
 
Idag så ska jag mest gosa by my self. En liten ta-hand-om-mig-själv-dag får det nog bli. Vi säger så, kyss hej ♥
 
fyra st bilder från igår 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0