fetto-mys-kväll tillsammans med Elin & Linda

Anonym:i inlägget ovan (som inte gick att kommentera tyvärr) . bilden från fallens. 
vart har nathalie billgren köpt sina skor? är det äkta dr martens ? svara som inlägg tack, och tacktacktack för en BRA blogg!
 
Svar: Hej på dig, jag vet faktiskt inte ifall det är äkta eller ej men jag har för mig att det inte är det men att hon dock vill ha ett äkta par. Vet inte heller vart hon köpt dom faktiskt, det får du fråga henne antingen på hennes blogg (http://nathaliebillgren.blogg.se) eller på facebook. Varsegod och tack själv !! :)

 
Hello. Nu så bär det av hem mot Elin Johansson tillsammans med Linda Johansson, ikväll ska vi ha en toppmysig fetto-kväll. Det är vi värda efter en hårt slitande dansdag, otroligt mycket dans plus träningsverk på det. Toppen. Haha men det har vart en bra dag iallafall ! Jag uppdaterar mer imorgon då jag är hemma för sover över hos Elin också. Kisses ♥
 
Hittade tre st bilder på facebook som jag taggats i men som jag varken sett eller publicerat tidigare, lite halv tråkigt med gammla bilder men det får gå. Får ta lite bilder ikväll helt enkelt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0