Goodmorning babes †

Godmorgon alla glada och sura. Idag så blir det att åka iväg på ett dagsläger tillsammans med alla dans & bild ettor på sinclair. Vi ska åka till sparreviken eller något liknande.. Förhoppningsvis en ok dag ! Efter det så får jag hinna med någon buss till stenungsund då jag ska dit och jobba som funky björn i eftermiddag haha. Jag ska alltså dansa med barnen i en björn dräkt, detta är en stor höjdpunkt för barnen haha så det blir nog roligt. Hoppas verkligen att jag hinner med ett hyfsat tidigt tåg hem så att jag hinner repa med tjejerna inför rädda barnen gala grejen, köra igenom dansen osv. Men, jag uppdaterar mer ikväll. Ha en bra start på veckan ♥
 
Igår kväll så var jag ute på en mysig kvälls promenad tillsammans med min kärlek. Super mysigt var det faktiskt. Love him ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0