Hello babes ♥

Hello babes. Snart så ska jag åka hem till min vän Amanda, hon pratade på att vi skulle hem till Nathalie och mysa med henne ikväll så vi får väl se vad som händer lite senare helt enkelt. 
 
Idag så har jag som sagt jobbat både i stora höga och i göteborg. Det gick bra både med dom små och stora barnen, så det känns skönt nu. Nu får jag börja fokusera ännu mer på alla hundratals koreografier som jag har att nöta in haha. Dels till våran dansföreställning (vi dansettor), dels ears dansföreställning som jag ska vara med i, dels kulturskolans, dels dom som vi har i skolan, dels två st koreografier till en flashmob i göteborg, dels en koreografi till en rädda barnen föreställning som några av oss från kulturskolan ska vara med i (plus oss från gammla uppvisningsgruppen) och såklart alla funky kidz koreografier. Haha, bara att börja nöta ! 
 
Kvällens utsida kommer här i bildform.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0