Jobb i stenungsund och mycket dans

Åherre. Detta har varit en väldigt lång dag haha. Började med dansteori, sedan en balett lektion, en jazz lektion och sist en historia lektion. Efter skolan då jag egentligen skulle haft mtv, modern 3, modern 1-2 och street dance träning så var jag tvungen att åka till stenungsund för att hoppa in som vikarie för Constance. Jag var alltså dans instruktör för funkykidz 4-5 års barn. Det var många barn med oerhört mycket spring i benen haha. Så jag var riktigt trött då jag åkte därifrån. Fick sitta i en timma nästan och vänta på tåget tillbaka mot uddevalla. Väl i uddevalla så sprang jag mot sinclair för att åtminstone hinna med en halvtimma utav street dance träningen, ett roligt och svettigt avslut på dagen ! Så ja, denna dagen blev inte riktigt som tänkt, det blev riktigt stressigt och mycket flygande och farande lite varstans men nu så här i efterhand då jag sitter hemma i soffan och kan andas, så känns det skönt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0