k-dag

Idag har vi k-dag vilket känns så fruktansvärt skönt. Gårkvällen hemma hos Elin tillsammans med henne och Linda var allt riktigt mysig. Massa gott att äta och så en streetdance film på det. Perfekt. Vaknade upp hos Elin iförmiddags, skönt med sovmorgon på en onsdag. Tog det mest lugnt och åkte hem för ett tag sen. Nu så är jag hemma och ska börja nöta koreografier inför min disco dans klass på lördag då jag ska vara vikarie i Göteborg. Hade även tänkt kolla färdigt på serien tusenbröder med pappsen idag, sjukt bra serie, helt fast är jag. Måste även försöka få pluggat lite engelska och historia. Kanske blir en promenad med Ebba lite senare också (hon fyllde förresten år igår, så återigen grattis snygging♥) men annars så blir det en mysig hemma dag idag helt enkelt. Hoppas ni mår bra och glöm inte att ge mig en massa tips på vad ni vill läsa om i min blogg ! 
 
Two from yesterday. Första på Elin andra på Linda.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hyfsat skitiga strumpor! Använd svarta strumpor istället så blir det fint!

2012-09-24 @ 21:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0