lazy sunday - 23 sep

Söndagar är typiska chillmode dagar. Skönt. Ska dock inte sitta inne hela dagen, för har en dejt med en vän senare, då girltalk b.l.a står på schemat. Oh, lovely sundays. 
Min lördags kväll blev mysigare än mysigast. Kvällen spenderades hemma hos Nathalie Taby (det var ett jädra tag sen, roligt att träffas igen), tillsammans med henne, hennes vän Sofie och Amanda. Vi åt gott och pratade om allt möjligt. Allt från tomorrowland till djupa döds ämnen, typ. Medans avatar gick på play i bakgrunden. 
 
Nu blir det att dra på sig en soft söndags outfit så mer från mig får ni senare. Adios amigos ♥
 
haha, sofie hade somnat rätt så rejält när jag tog den här bilden vid halv ett tiden på natten. 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Taby (skäms över att säga mitt namn)

Jäääääävlar vilken bild! Ser jag verkligen ut sådär .. USCH!!!!!

2012-09-27 @ 13:03:46
URL: http://nattstad.se/nathalietaby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0