Q & A

Moa: Hej Nathalie! Ska börja medatt säga att din blogg äger! Sån underbar tjej du verkar vara!! Massa respekt till dig! Men den var en sak jag tänkte fråga dig. Jag och min vän tänkte börja dansa men vi vet inte vilken dans vi ska börja, och vi börjar då på Kulturskolan. Men vilken dans tycker du är rolig och vilken skulle du rekommendera?
 
Svar: Hej Moa ! Gosh vad roligt att höra, all cred till sånna tjejer som dig !! Dom dansstilarna som kulturskolan har som jag tycker om allra mest det är street dance/hiphop och mtv/funk. Dock så är street dance gruppen full den här terminen, men ni kan ju alltid sätta upp er på kö listan. Det finns en mtv 1 grupp som är för "nybörjare" och en mtv 2 grupp som man börjar i när man dansat den stilen förr. Och jag vet inte om det finns platser kvar i dessa dansgrupper, det får du kolla upp med dom på kulturskolan. Jag dansar även house och modern och även det är roligt men framförallt street och mtv. Eftersom att terminen redan har börjat så vet jag inte hur det funkar med att anmäla sig såhär i efterhand.. Ring och fråga annars får ni söka till vårterminen ! Super roligt att ni är intresserade av att börja dansa, ni kommer inte att ångra er !
 
 
Linnea: L´oreal Paris är på modelljakt i sverige, du borde söka dit så fin som du är <3 <3 <3
 
Svar: Vad gullig du är ! Jag har sätt deras reklam angående detta och det är klart att det låter roligt men jag ska inte söka dit :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0