svar på tal & dagens outfit



anonym
om yeah, I would do anything for you:
hej! Jag måste få fråga en sak, vad har du för kamera? Dina bilder blir alltid så bra:D Jag ska köpa en ny har du något tips på någon ? :) hade gött <3

svar; Nikon coolpix s220 heter den. och så här ser den ut -> denna kameran är hyfsat bra men jag skulle rekomendera att köpa en canon kamera istället, tycker att dom är mycket bättre! just nu finns det en grym canon kamera på mellandags rean för endast 900 :- kommer dock tyvärr inte ihåg vad den heter. så skynda fynda !



dagens outfit slänger jag in lite snabbt också

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att din blogg e sjukt rolig att läsa! :D

Och din stil bruden! helt underbar :D

Ville bara säga det :P

2010-12-29 @ 23:05:15
Postat av: Anonym

vart pierca du dig ? :) assso vilken salong ?

2010-12-29 @ 23:27:22
Postat av: Anonym

vart köpte du den vita 'koftan' ? :)

2010-12-30 @ 17:19:19
Postat av: Anonym

vart har du köpt halsbandet????

2010-12-31 @ 13:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0