yeah, I would do anything for you

________________________________________________________________________________________________

anonym
om just keep your eyes wide open:
asså, du har så grym stil Nathalie! Du är min inspiration, du inspirerar mig att välja rätt kläder. Tittar alltid på din blogg när jag inte har någon aning om vad jag ska ha på mig eller vad jag ska köpa! you go girl! :D <3

svar; det spred sig verkligen ett leénde på mina läppar när jag läste din komentar. roligt att höra att du inspereras utav min stil osv. så tack för din fina komentar!  
________________________________________________________________________________________________

vanessa om just keep your eyes wide open:
älskar verkligen din still,fortsätt så :) du är så jävla söt och fin:)<3

svar; tack vad glad jag blir för dina fina ord! tar verkligen åt mig utav detta, roligt att höra att du tycker som du gör !

___________________________________________________________________________________________________

godmorgon. onsdag morgon och solen skiner, underbart vill jag meddela. nathalie ligger fortfarande i sängen och sover..men jag får väl snart börja hoppa på henne så att vi kan börja ta tag i verkligheten hehe. går dagen var iallafall riktigt härligt. var gott att få träffa nathalie igen ! åt en god taco sallad på cactuz, sedan tränade vi bort hela salladen på motionshuset hehe, solade lite blev förhoppningsvis lite brunare åtminstone, vi åkte till torp en sväng också, fick köpt mig två par byxor och en mascara (se bild nedan) efter det åkte vi hem till mig på direkten hämtade vi filmer hos min pappa, ämglagård 1 & 2, på vägen hem drog vi in till sofia en liten stund så följde hon, patrik och en till med till ica. änglagård filmerna var faktiskt riktigt bra så ikväll ska jag, nathalie, felicia, daniel,kiffe, albin och kanske rasmus se den tredje filmen på bio. och efter det så sover jag hemma hos min älskling albin ♥ så det blir bra. men nu så har jag nog inget mer på hjärtat för tillfället. bye for now ♥

mina nya jeans är ifrån bikbok och kostade 500 :-


mina nya adidas byxor från stadium 400:- kostade dom


min nya mascara från h&m kostade 50:-

Kommentarer
Postat av: anonym

hej! Jag måste få fråga en sak, vad har du för kamera? Dina bilder blir alltid så bra:D Jag ska köpa en ny har du något tips på någon ? :) hade gött <3

2010-12-29 @ 16:19:34
Postat av: Anonym

Hej!

Mycket finare om du går med tunna svarta strumpor istället!

2012-09-24 @ 21:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0