you got me smiling in my sleep

jag ber om ursäket för min dåliga uppdatering, men jag har helt enkelt inte haft någon tid idag. hade sovmorgon imorse till 10.10, rätt så gött. hade en del kör träningar under dagen så missade väl någon lektion här och där. vi övade inför våran "lunch konsert" i museét på måndag. kommer nog bli bra.

efter skolan så följde linnda med mig hem, käkade vi lite osv fram tills 5 tiden då vi drog en härlig promenad ner till stan i det underbara vädret! dansträning mellan kl 6 och 7, skit gött vill jag meddela. efter dansen hade slutat var det egentligen så att jag skulle möta upp martina på skeppan hon var där på fest nämligen, men det passade inte med bussar osv så då sket jag i det och åkte direkt upp till bäve istället på rock café. helt okej endå. drog jag och alex en go kvälls promenad hem efter det slutat vid 10 tiden, hur härligt som helst.

så nu ligger jag och matilda och chillar mest, glor lite på tv osv. men nu så ska jag göra annat. bye for now ♥

p.s vad tror ni om idén att dra igång en frågestund?

damn sicka heta brudar


tog någon bild under promenaden till stan ba





fick en fråga som jag hade tänkt svara på ba;

Anonym om life only be what you make it:
vad är det för märke du har på halsen ??

svar; lekte lite med dammsugaren bara...

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga kors orhängen :D

2011-04-09 @ 09:55:21
URL: http://natalies.se
Postat av: linnda

- ey ego, kan du skicka dom andra bilderna

2011-04-09 @ 10:04:39
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men absolut! gör dem det

2011-04-09 @ 16:05:10
URL: http://natalies.se
Postat av: Anonym

hahahah, Natalie "Lekte lite med dammsugaren bara" hahah :D sötnos <3

2011-04-11 @ 19:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0