Don't go messing with love, it'll hurt you for real



,.,,
om life doesn't need to be perfect to be wonderful:
vilken brunkräm anväder du :D

svar; använder ingen brunkräm utan jag använder h&m's vanliga puder bara. duger för min del


nu har jag  blängt färdigt på tvn för ikväll. sätt på solsidan och minuten. riktigt goa program de. gottade man sig med kex och ost också ja, riktigt mysig avslutning på veckan! idag har faktiskt inte gjort ett dugg. tänkte röja upp lite i min garderob som ser ut som en krigszon, men det blev aldrig av. hade även lite planer på att fota en del eftersom att de vart så fint väder ute, men det blev inte heller av. så har bara legat inne och chillat hela dagen inte orkat nånting med andra ord. så nu har ja rätt så gott med spring i bena hehe. men nu så ska ja fortsätta chilla vidare med goingarna på facebook, för jag har inte mycke mer liv än så ikväll förstår ni. men men, bye for now ♥

juste ville bara meddela att min tös julia sölvik fykller, grattis till henne ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vad heter den puder då

2011-01-31 @ 07:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0