i will keep on smiling


Anonym
om gott nytt år !!!:
vad har du för skolväska ? (a)
älskar din stil & din blogg! du verkar så himla positiv ! keep on smiling :)

svar; hihi ni är för gulliga med era komentarer asså, blir alltid lika glad !! jag är en väldigt posetiv tjej, och försöker se saker och ting ifrån den ljusa sidan, och det lönar sig i längden! roligt att höra att du diggar min stil och min blogg! men nu till svaret på din fråga; jag har ingen speciel skolväska, utan jag har två väskor som jag använder flitigt, min vita falska louis vuitton väska och en svart rätt så stor bag. så jag brukar mest använda dom två väskorna till skolan, men ibland händer det att jag inte ens har med mig någon väska till plugget. hoppas du blev nöjd med svaret, kram ♥

1 januari 2011 har just passerat. känns rätt så weird faktiskt, men man vänjer sig väl snart antar jag. idag så vaknade jag upp bredvid min gosiga nathalie ♥ sen skulle dom på kalas vid två tiden så då körde dom hem mig. när jag kom hem bytte ja om lite snabt packade ner nya kläder osv. sen runt fem tiden åkte jag till trollhätten. nu ikväll i trollhättan har jag vart på bio tillsammans med linnda å robban. var väldigt veligt i början filmrullarna gick sönder och fel filmer visades och hela grejen haha. men tillslut så fick vi se filmen, the next three days, riktigt spännande och bra film!! jag och robban diggade den, men linnda var rätt så bored hehe. och nu ligger vi hemma hos linndas syrra vi sover här ikväll. vart en skit grym kväll, shit vad jag skrattat asså. suttit och spelat fifa 11, hehe sicka nördar vi har blvit, men de e najs. vi får helt enkelt se när jag åker hem imorgon. linnda stannar ju till tisdag kväll men jag åker nog hem imorgon runt tolv tiden ska nämligen hem till martina då och så sover jag hos henne imorgon också, blir bra. men nu ska ja fortsätta messa med mina goingar, för att linnda sover och är rätt så gott osocial då............godnatt ♥

dagens outfit; tröja-gina tricot halsduk-cubus skor-dinsko tinna strumpbyxor-åhlens båda ringarna är nya den ena köpta jag på bikbok och den andra fick jag av nathalie hihi


en bild ifrån igår baa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väl säkert glömt det igen men frågar iaf.

När ska du lägga upp bild på vad du fick i julklapp? ;) kram

2011-01-02 @ 11:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0