16/12

sover hos skrutten ikväll :)
vi har de masssor med soft, o ka sjunger vackert (a)
vi kunde inte hålla os, så de blev till att ge varandra våra julklappar idag ist ;$
linda fick ett halsband av mig,
o ja fick as snygga örhängen och ett halsband av henne, tack gumman :)

idag så har de vart stan med julia,sarah,linda,dauksz,nygren & lucas :)
sedan mot slutet så kom simon, kevin & några till.
haha precis när alla ska dra så kommer även zoe. så henne fick man inte träffa så mkt :/
hahaha, björnfittor xd
ja,linda & julia e även bäst på att hålla balansen i alla dessa icke hala backar xd
hahaha, fan vi träffade luuk & alex på vägen o precis när ja ska fram o krama om dom, så ramlar ja ner på marken ligge ja där o håller på att dö av skratt xd
om ni hade sett mig, tro mig ni hade fått ett jävligt gott skratt.
som i skolan, linda hade de tydligen väldigt roligt, med min vidio som jag spelat in nu i morse, ja jag e som jag e ;$
men de e la så att ett gott skratt förlänger livet.

o nu så ska linda snart upp o prova lite kläder för imorgon o för julavslutningen på fredag :)
awwi, sista dagen i skolan imorgon (a)
får även tbx mitt matte prov, o mitt tredje rättade om prov i fysiken -.-'
känner doften av IG -.-
men nu så ska vi faktiskt dra oss, så bjjusar litev på åtminstone 2 av våra charmiga bilder, njuuuuuut.

xoxo nathalie!


Kommentarer
Postat av: Hana

hihi fett söta ni är :)<3

2009-12-17 @ 15:20:51
URL: http://skorpanh.blogg.se/
Postat av: Lyxbrud

vi är med i en tävling nu. Så rösta på oss är ni snälla!!

O ni som röstar säg till då ska ni få en storrr pussss av oss båda!!!

Gå in på rösta på http://hannahborg.blogg.se/



GLÖM INTE ATT DU KAN VINNA EN IPHONE PÅ VÅR BLOGG!

VAR MED OCH TÄVLA!

2009-12-17 @ 21:19:12
URL: http://lyxbrud.blogg.se/
Postat av: robin m/bobbaaan

du e sötast!!<3333333 på alla bilder på dgi o alla e du sötast:D<33

2009-12-22 @ 01:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0