1999-2009

då vare 10 år sen som ja blev kompis med linnda,
älskardig så jävla mycket gumman,
du är luften jag andas, jorden jag vandrar på.
en mening, tre ord, 12 bokstäver.
J A G   Ä L S K A R   D I G !<3

hade sovit över hos linnda till idag, så vi hade lite problem med att komma upp, haha.
fats tillslut kom vi upp gjorde oss i årdning, o drog till skolan, i SNÖ STORM!
assso seriöst, vadå djup snö ;s
aah, fick tbx mitt matte prov, 15 av 25 ganska nöjd endå.
kemi provet fick jag oxå tbx, fick 7 av 32, inte lika bra.
fysik provet fick ja oxå tbx, om vi säger så här så måste ja göra om mitt tredje om prov -.-'
aah typ så rolig har min skoldag vart,
sen skulle vi hem o tog ju lite tid för att alla killar skulle ju självklart börja å mula en -.-
när vi väl kom hem fixade vi lite varm choklad, gotttt (a)
vi grejjsade med datan, o en het vidio, o lite hete bilder, vi bjuder nedan.
sen gick vi ut o åkte pulka, hahaha.
o när vi skulle dra till mig, vare värre en snö, asso fan trodde ja skulle dö ;o

men nu sitter vi här o myser med lite varm choklad iaf :)
o vi grejjsar lite med varandra hår, e ju julavslutning imorgon, änrligeeeeen.
xoxo nathalie!
vi gillar att sticka ut.

dagens första outfit.
rosa adidas tröja-inter sport
vitt linne-gina tricot
jeans leggins-vero moda


dagens andra outfit.
samma som på bilden ovan, bara att jag har ett par mjukis, från bikbok.

älskardigg linnda, du e allt o lite till.


Kommentarer
Postat av: Hana

hahahaha, hon e helt blå i ansiktet!!!<3

2009-12-18 @ 13:52:53
URL: http://skorpanh.blogg.se/
Postat av: Hana

Hur mår du? :)<3

2009-12-18 @ 13:59:14
URL: http://skorpanh.blogg.se/
Postat av: Anonym

vafan e det med mitt ansikte ppå bilden :O

vrf e jag blå :O

iaf..

älskar dig älskling!! <3

2009-12-18 @ 16:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0