fredagsmys

sitter här med moa, o ser på idol (aa'
jjadu, inte för att jag brukar se på detta men så mkt som jag har fattat så borde inte erik o tove hänga löst ;o
båda e ju sjukt duktiga, !

o nu för ungefär för 3 timmar sen, så satt jag på bion o dregglade efter lautner ;o
MUMMMS !
såg på twilight, tsm med sarah, linnda & luuk :)
mysigt, o sjukt värd kväll !

men nu så ska dom snart räkna ihop rösterna så att två av dom går till globen,
ganska så nervöst faktiskt.
o dom som gick vidare är..
kalle & erik, tove åkte ut ;o

xoxo nathalie !
dreeegggel varning, på bilderna nedan.


Kommentarer
Postat av: linnda

sjukt värd dag :]]

jag gillade musik mer än filmen vafan ;o

<33

älskar er !

2009-12-05 @ 11:20:29
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: Rassa (a'

Låter som en galet värd dag men .... har det varit ngra carebävrar eller intressefåglar ? ... <333

2009-12-05 @ 21:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0