jag är en tönt

asså vadå rubrik brist?
dagen har iaf vart allrabäst, trots att den inte blev som planerat.
de var meningen att ja,sarah,luuk & dauksz skulle på bio och se filmen avatar.
men så var biljetterna slut sålda typiskt ;o
så vi ska på bio på lördaf ist :]

men då drog vi iaf till pt (nördplace) för ja o sarah ville bevisa att vi skulle äga upp dauksz o luuk på cs, vilket vi självklart gjorde (h)
hihi, e vi coola elle? ;o
men vi satt la där i typ en timme o ja hade säkert dödat pojkarna tio gånger, medan dom hade dödat mig typ 100000 gånger ;$
ja som tyckte att ja var så duktig.
men sedan så drog vi till donkan, där träffade vi zoe & ida :]
hahaha, dom gjorde ju världens vidio om att dom e singlar o sökande xd
o så kom ja med där, så ja e tydligen en single o säkande på 53 år som gillar att äta pojkar eller vad vare ? ;$
ajja sen så drog vi till pingvin, o a o sarah käkade pomesfritt talrik, gottttt.
hahaha, det enda ja o sarah gör på stan är att kääääääka, gott med mat jju ;$

så muppade vi runt i stan tills klockan blev halv 8 då drog vi hem.
älsklingen följde med mig hem, o drog hem när klockan var runt halv 11.

men nu så gör ja absolut nothing -.-'
ska la snart se på någon film eller något..
längtar INTE till imorgon, min morfar fyller 80 så vi ska till mormor o morfar imorgon kul -.-
så ni bör inte räkna med ett så väldigt kul inlägg imorgon, men läs endå för fan ;d
gooooodnatt.

nathaliekindhult.
saknar sommaren!
haha, ojoj sicka minnen ja o lovisa skapade den dagen xd
tappade min kamera i hamnen o dök i efter den ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0