jagserdetsnöar,

äntligen börjar man få se riktigt december väder, o inte bara en massa regn regn o regn..
visst e de jobbigt med den kalla o blöta snön, men de e ju himla mysigt oxå?
nu sitter ja iaf o har precis käkat upp alla godisbitar i min kalender, liixom vem pallar öppna en lucka om dagen?

torsdag, idag så hare vart en ganska så slapp dag, o jag har vart överdrivet trött så min humor har värkligen spelat över xd
som när jja o linnda skulle koka ägg hemme hos mig, vi brånde fan nästan ner hela köket, HAHA!
bästa kockarna ever! fan o vi ville bli kockar en gång i tiden -.- jjadu tjena de enda vi kan laga e jju nudlar XD
nog om matlagning nu, efter vi hade haft de roligt i köket, så gick vi ist ut i trädgården o spelade in världens smexigaste vidio, haha ffyfan !
o sssmexiga kort som jag nedan bjjusar på, kallt som apansröv assso!
efter de drog vi hem till luuk, han har nämligen klippt sig o vi ville se hur de blivit, sjukt snyggt blev det iaf :)
efter det drog vi till träningen, kulkul !
o sen åkte linnda hem o jag gick hem till luuk, där var även alex & min carebäver (a'
trevligt! ;d

när kl var runt 9 drog jja hem, o käkade, gick upp satte mig vid datan o nu ser jag att de snöööööar ;d

xoxo nathalie!
älskardigg, allrabästavän!


Kommentarer
Postat av: rassa (a'

Carebäver 4-lajf (a' <33

2009-12-04 @ 09:20:34
Postat av: linnda

aaah du vet VIIIIIII brände dom -.-'

LÄR DIG LAGA MAT NATHALIE -.-'

HAHHAHAHA xDD <333

2009-12-05 @ 11:18:55
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0