merry christmas

godjul på er alla!
sitter här o äter limetårta o har precis pratat med den allra mest saknade i tele :]
dom andra sitter där nere o vuxnar sig,
men det tycker jag är tråååkigt sitter hällre här uppe med min data (a)
jag har ia fått en hel del julklappar :]
pengar, 2400 kr ;o
presentkort på torp, 500 kr
en biljett till melodifestivalen i februari
smycken
två biobiljetter
en bok
lotter, vann 60 kr, riktigt stolt faktiskt (h)
kommer inte ihåg allt, menmen :]
TACK ALLA!

men nu så har ja la inte så mycket mer o skriva?
så önskar er alla en riktigt fortsatt godjul!

kyssar nathalie!
bajsbajsbajs, min mobil buggar värkligen sönder -.-'
kan inte få över mina bilder!
så denna bilden på mig & emil får duga ;c


Kommentarer
Postat av: nathalieh

sv; lindex :)

2009-12-25 @ 13:42:45
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: Hana

hihi, va söööt :D<3

2009-12-25 @ 15:28:30
URL: http://skorpanh.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötnosar båda tvåå! <3

2009-12-25 @ 16:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0