ny mobil

äntligen har ja fått en ny mobil!
assso, fatta vad ja har fått ståt ut med i ett halvår, en mobil från stenålderntyp ;oo
men har iaf kvar mitt gammla nummer, så alla kan la ta o messa ?
0700301295.

igår så var ja på sund hela dagen, o typ firade "mini jul" med klara,moa,camilla,staffan,marita,krille & mamma (a'
fick en råå snygg tröja, biokort,smycken & så min mobil :)
o ja ¨måste ju erkänna att ja var väldigt sexig som tomtenisse, hahaha.

aah jag han inte lägga ut något inlägg igår kväll, eftersom ja satt o grejjsade med min mobil hela kvällen så därför kommer det nu så här efter.

idag så blire till att fira en till "mini jul" har mna skilda föreldrar så har man..
skriver mer ikväll.
ha de allrabäst.

xoxo nathalie!
har tråkigt så här får ni lite bilder ifrån i morse, no life.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va för mobil?

// Matilda

2009-12-20 @ 15:29:59
URL: http://liinamatiilda.blogg.se/
Postat av: linnda

hahaha sexiga bilder nathalie ;o

2009-12-20 @ 17:47:12
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0