sista dagen i uddevalla

Yesss, imorgon kl 12.00 sitter ja på tåget på bäg mot stocholm :)
snacka om att ja har längtat, ska fira jul med mina kusiner o min famlij.
o tänk på alla shopping ;o
kommer hem på söndag.
datan är med, så ni får reda på vad ja gör under veckan.
mobilen är självklart med, nummret kan nu vid det här laget.

Idag, så blev de stan, med linnda, dauksz, linus, alex, lucas & luuk.
GRATTIS LINUS!
o krya på digg sarah!
ja fick köppt mig ett par vantar, vet ja är lite efter men vadådå.
ja fick även klackat mina skor, o blev kär i en tröjja :o!
vi följde även med luuk när han skulle ta hål i örta, as snyggt blev det!
sen följde jag med luuk hem, ja fick ett hur fint halsband av han, ja har på mig det nu o jag älskar det!
tack älskling!
vi hade det super mysigt, men så såg ja att klockan började bli mycket så jag skyndade mig hem.

När ja kom hem så såg ja att mamma hade köppt två par as snygga leggins och ett bällte :)
tack mamma!
men nu så måste ja fortsätta med min packning som jag knappt har börjat med, snacka om stresssss.
skriver mer imorgon på tåget, trorjja.

xoxo nathalie!
min nya mobil buggar redan -.-'
kan inte föra över bilderna från mobilen till datan, så nu får ni leva med denna flumm bild på mig.


Kommentarer
Postat av: MATILDA

haha, skicka ett sms till mig, jag har inte ditt nr (y)



svar: Tacktack :)

2009-12-22 @ 09:06:21
URL: http://liinamatiilda.blogg.se/
Postat av: linnda

kmr sakna dig uuuber mkt, (uber ett nytt ord ;o)

<3

2009-12-22 @ 11:23:14
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: Hana

Va kuul :)



vi kmr få gäster,



ps: ja kmr till uddevalla :) <33



juste, funkar nt din msn?<33

2009-12-31 @ 14:01:42
URL: http://skorpanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0