bananfluga.

hejjsan,
nu så har jag precis dushat,
o jag ska snart ta o lägga mig i sängen o se på O.C eller ngt annat trevligt ;C
yesss, min dag dåvva, först skolan, häbde inget särskilt där, förutom att jag ägde upp allt o alla på bildprovet.
efter skolan drog jja hem till luuk, o jja äger på hockeyspel, jjagvet!
sen kom typ felix (om han´nu hette så) förbi en stund osså.
o när kl var typ 6 så var jag tvungen att dra på träning.
kommer jag dit, o jja lite "dirty" var vi la endå ? xd
sen åker man hem o så blev de att slå in julklappar, stämningen i huset stiger ;d
o imorgon e de redan frösta december ;o
men nu så måste jja krypa ner i sängen innan mamma får flipp -.-'

xoxo nathalie!
bjjuder på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Alex Den Bästa (h'

ooh busit därva lilla Nathalie ;o ;)<33333

2009-12-12 @ 13:22:13
URL: http://aleexbooii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0